Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
13 April 2012 | 6:28 PTG | 0 Atasinchi


Sorry curi gambar kau kawan :) lagipun dulu kau yang bagi gambar nih kan ? thank taw :) Kau handsome doe ! :D Aku sayang kauu :)) bukan sebab kau handsome . tapi sebab kau memang ditakdirkan untuk jadi kawan aku ^^' haha . Happy to know you friendd :) aku rase dah lame kite berkawan right ? setahun lebih xD Haha . Sepanjang berkawan dengan kau . Banyak yang aku pelajari . hihi :3 first time aku belajar untuk mencintai :) heeee . tapi sekarang aku tak cinta sesape pun . just aku rase sayang dekat kauu :) hee . Thanks sebab hadir dalam hidup aku :) menemani hari hari aku :) buat aku senyum :) selalu teman aku mesej :) selalu nasihatkan aku :) selalu bagi semangat dekat aku :) selaluuu buat aku jealous and menangis :') thank youuu frienddd :D thanks jugak sebab pernah jadi "kawan lelaki" speciall aku :) First love :D hihi :3 okay , lupekan . KAU KAWAN AKU SELAMANYA noww :))) Hope hari hari kau bersama dia lebih beerti dari kau dengan aku :) Hope kau dapat dia balik :) HIHI . okay , sayang kau kawann :) bahagia kayy ? aku turut bahagia . Assalamualaikum <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google