Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
28 April 2012 | 11:09 PG | 2 Atasinchi
I'm back :)

Kenape perlu bersedih lagi ? Seriously aku pelik . hari khamis hari tuh dekat sekolah . ade seorang girl nih menangis . aku usha lah . dia putus cinta maybe :) ouhh , aku mengaku memang sakit bile kite putus cinta kan ? yup . aku pernah rase semua tuhh . aku still sedih even aku dah sebulan lebih single . ohh ye . tapi alhamdulillah , kami berkawan sekarang . friend is better than couple :'> right ^^ dalam perjalanan aku naik kelas . aku asyik berfikir . kenape harus bersedih ? kenape dia pilih untuk bersedih ? dah berape kali dia couple ? kenape dia couple lagi lepas dia rase sakit nye putus cinta ? kenape dia mengalirkan air mate untuk lelaki yang tak layak ? hurmm , okayy . Kalau aku lahh kan . even aku rase sunyi tanpa teman special . aku still ade kawan yang boleh gembirakan aku . aku still ade family yang caring tentang aku . aku still ade ilmu untuk dipelajari . aku still ade Allah :) dan aku takkan sunyi dengan ade nye diorang . aku takkan couple lagi lepas aku dah putus cinta . sebab , aku twu aku tak boleh lupekan ex aku . aku sayangkan dia lagi . Seriously , Capital A pertama dan terakhir jadi boyfriend aku :'> next , tunggu jodoh yang dipilih parents :) hihi . Okayy . aku takkan bersedih untuk lelaki yang tak layak ^^ Kalau dia jodoh aku . dia akan kembali :) I'm waiting for you dear <3
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google