Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
24 Julai 2013 | 9:23 PTG | 1 Atasinchi
Assalamualaikum and selamat malam :) Again about my feelings. Ahahaha. Alhamdulillah better :') Dah boleh senyum, dah boleh ketawa. Dah boleh fikir dengan waras *ehh And thanks to Allah kembalikan dia :) My prince that only one I love. Hihi. Tapi kan awak. Saya tak tahu nak cakap camne. Awak jealous keeee? Awak risaukan saya kee? Awak kata tak ambil port kan. Tapi knp awak macam takut saya akan pergi dekat dia? Kenapa? Saya tahu awak syg sayaa :p Saya sayang awak lebih tahu? Hmm tapi kan awak. Semuanya dah berubah laa. Awak berubah dan saya pun berubah. Hmm dont know what to say. Tapi kita dah betul2 berubah. Macam takde pape. Hati saya pun dah kosong skang nii :) Nothing in my heart.


Thats why saya cakap kalau awak nak pergi pun, saya tak kisah. Sebab saya cuba untuk jauh dari awak. Saya taknak susahkan awak. Saya taknak jadi macam dulu. Saya takut saya akan sayang awak lebih dari seorg kawan. Tapi saya tak harap la yg awak pergi. Sebab tipu saya tak sedih kan? Awak cakap "bye" pun dah menitis air mata nih :') Ni tambah pula selamanya saya tanpa awak? Hmm. I cant say bout that.

And lastly saya nak cakappp. Saya tak faham awak. Sebab saya tak pernah tgok awak benci saya :') Skg awak dah benci saya and saya tak dapat guess about your feelings. Saya rasa awak jealous kan kan. And awak takut saya akan pergi dekat org lain. \tapi kalau salah sorry k/ Hmm and saya nak bagitahu awakkk. Saya ni kejam tahu takk? Bayangkan dgn awak pun saya boleh buat cmtu, kalau dgn org lain bayangkan? :') ahahaha. Saya bukan macam perempuan yg awak cakap tuh. Saya takkan mudah jatuh cinta tahu? Kalau saya dah sayang sorg tuhh, dia je yg saya syg and maybe ambil masa lameee nak move on kalau dah break off. Hmm. Saya dah block dia. Hihihi. I already said that I will never with him okayy? Setakat chat sekali takkan sangkut :) Caye la k?


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google