Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
27 Ogos 2013 | 11:04 PG | 0 Atasinchi
Hi assalamualaikum. Bukan semua benda kita boleh cerita dekat orang. Bukan semua masalah boleh diceritakan even dekat kawan paling rapat. Luahan hati hanya Allah dan kita sendiri je tahu. Sama ada bahagia, kecewa, rindu, sayang and etc. Semuanya tak dapat diungkap kata-kata. Ia dapat dirasa dengan keikhlasan hati. Doa sebagai kekuatan diri. Untuk bangkit dan meneruskan kehidupan yang penuh onak dan duri. Penuh dengan kegagalan dan kejayaan. Penuh dengan dugaan. Penuh dengan kekecewaan.
Cinta --
Hadirnya tanpa diduga. Mekarnya tanpa dirasa. Katanya tidak terungkap. Rindunya tidak terkata. Sayangnya tiada henti. Kehilangannya sungguh terasa.
Setiap manusia telah ditetapkan jodohnya oleh Allah. Setiap manusia ingin disayangi. Tapi mereka tidak sedar akan kasih sayang abadi. Sibuk mencari pasangan yang belum tentu jodohnya. Sibuk mencari cinta yang belum pasti ikhlasnya. Sibuk mengejar cinta yang pergi. Indahnya percintaan tidak terkata. Pandangan mata kabur semuanya, apa yang dilihat. Semuanya indah di mata. Seronoknya disayangi hingga terlupa, perpisahan itu ada.
Perpisahan --
Sakitnya sangat terasa. Kekecewaannya tidak dapat dijangka. Kehilangannya putus harapan dunia. Rindunya pedihnya rasa. Kenangan bersamanya bermain di mata. Janjinya tidak dapat di lupa.
Pepisahan itu sungguh menyakitkan. Kenangan yang dibina bersama tidak dapat dilupakan. Ingin terus bersamanya walau sebagai teman. Ingin terus didekatnya walau diabaikan. Ingin mencintainya walau tiada balasan. Ingin terus bersamanya seperti janji yang diungkap. Ingin terus bersamanya mengharungi dunia yang penuh berbagai-bagai dugaan.
Dirinya --
Manis senyumannya. Riang ketawanya. Lawak jenakanya. Keikhlasan hatinya. Ketulusan cintanya. Indah matanya. Lembut bahasanya. Gerak gayanya. Kebahagiaan hidupnya.
Terima kasih kerana memberiku peluang untuk mencintaimu Terima kasih kerana mengajarku erti kebahagiaan hidup, erti cinta. Terima kasih kerana tidak pernah bosan melayan karenahku dari tidak matang hingga sekarang. Bahagianya bersamamu, ikhlasnya cintamu. Terima kasih kerana memberikan aku peluang merasainya walau sebentar. Terima kasih kerana menjadi cinta pertamaku. Namamu selalu di ingatan. Akan tetap di hati selamanya. Terima kasih kerana hadir dalam dunia percintaanku. Always love you, Aminur Rashid.

                   Ex-mu,
Syazliana
Together we make up the  world -- Thanks.
Gambar tidak dapat digambarkan indahnya kasih sayang. Bahagianya perhubungan. Ini je adaaaaaaa. Sob Sob :( Thanks for the memory, Love.









PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google