Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
12 September 2013 | 12:44 PTG | 0 Atasinchi
Hi Assalamualaikum. Everything was over. Everything was going to be end. There no more you in my life. I dont think about you anymore. Ohh and almost I forgot your smile, your voice and your laugh. I forgot all of that. Terima kasih sebab pergi. Terima kasih sebab beri saya peluang untuk mencari erti kebebasan. Thanks of that. Saya dah malas nak fikir tentang awak, dah malas nak tunggu awak. Saya penat dengan semua tu. And now I gave up. Saya dah taknak tengok muka awak. Saya dah taknak tengok kebahagiaan awak. Oh ya, kalau awak bahagia sekalipun saya dah tak kisah. Saya takkan kisah. Kalau awak sedih sekalipun. Boleh tak nak cakap, Serve you right! Okay. Saya nak cakap tu kalau awak break up dengan dia. Saya nak gelak besar kalau awak putus. Awak pernah cakap macam tu kan kalau saya couple dengan kawan awak? Haha. Awak tak kenal siapa saya. Saya dah cakap dekat awak saya takkan ada org lain selain awak. Saya ikhlas sayangkan awak. Saya ikhlas tunggu awak. Tapi awak hancurkan semua tu. awak tunjuk dekat saya yang awak boleh bahagia tanpa saya. Thats was a relief. Thanks sebab bahagia. Awak hancurkan hati saya. Awak hancurkan harapan saya. Awak down kan saya. Saya lemah sangat tanpa awak. Tapi sekarang saya dah sedar kenapa awak buat semua ni. Saya terlupa. Awak tetap awak. Takkan berubah. Saya menyesal sebab percaya yang awak akan berubah. I'm really dissapoint on you. Btw thanks sebab beri saya peluang untuk sayang awak, bersama awak. Jangan risau, saya takkan mesej awak, takkan call awak. Lagipun nanti saya nak tukar no. awak takkan cari saya and saya pun takkan cari awak. takkan tunggu awak. takkan sayangkan awak. Kalau kita terserempak, saya takkan kenal awak. Saya takkan tegur awak. Saya takkan senyum dekat awak, sebab saya tak kenal awak. Saya pasti akan cari someone yang better dari awak :') Don't worry. I'll make it true. I'll happy. Oh by the way. Saya tak sangka harini 12 haribulan. Happy Anniversary. Take care.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google