Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
26 September 2013 | 10:57 PTG | 0 Atasinchi
Hi assalamualaikum. Yayyy lagi 5 hari nak PMR. Haha k nangis. Tak cukup mantap ni nak dapat straight As. Hmm nangis nangis. Haha dah macam takde kerja lain. Dah tahu teruk -- study laaaaaaaaaaaa. Hmm k I think that not the point. Hmm. Hmm dah penat la nak bercinta nih. Penat sangat. Even baru first time couple. Penatttttttttttttttt! *nangis. Saya harap awak tak baca blog ni.
Awak nak tahu sesuatu tak. Saya sayang awak sampai sekarang. walaupun kita dah tak contact, walaupun kita dah putus, walaupun awak dah takde apa apa perasaan dekat saya. Saya still sayangkan awak. Tapi saya simpan semuanya. Saya tak pernah bagitahu sape sape tentang perasaan saya. Saya tak pernah bagitahu sape sape kalau saya rindu awak. Setiap kali saya rindukan awak. Apa yang saya buat semua tak kena. Saya tak boleh fokus. Saya cuma fikirkan awak. Sakit tahu tak? Sakit pendam segalanya. Tapi saya kuat. Saya boleh hadapi semuanya sorang sorang. Saya kuat kan awak? Walaupun saya menangis, saya tak pernah tunjuk. Saya selalu senyum and berlakon cool. Tapi disebalik tu, cuma saya yang tahu betapa peritnya. Betapa sakitnya. Saya benci la nak berlakon macam ni. Kalau boleh nak je luahkan semuanyaa. Tapi saya bukan jenis yang macam tu. Jadi saya pendam dan pendam.
Haa awak. Ingat tak. Semalam kita jumpa. and itu last kita jumpa kan? Saya tak banyak cakap pun masa tu. Oh awak betul. Saya cakap dalam hati. Tapi kali ni saya tak fikir tentang awak. Saya fikir tentang saya pulak. Hahahaha *selfish Apa yang saya fikir kan awak. Kenapa kita datang sini? Ohh tenang sangat. Kan best kalau dapat bersama dengan awak lama lama. Takkan putus macam dulu. Tapi kalau kita bersama macam ni, macam mana kalau saya sayang awak balik? Saya tak boleh berhenti mesej awak macam mana? Nanti kalau awak tinggalkan saya, saya akan menangis? Ohh betul. Semua tu berlaku. Saya takut kehilangan awak. Saya nak cakap dengan awak. Jangan tinggal saya. Tapi saya tak boleh. Yang saya boleh cakap. "jangan muncul dalam hidup saya lagi" Peritnya. Saya menangis. Awak kejam!!! Saya dah lame tak menangisssssss.
Ohh hari yang saya takut sangat. Harini. Tak sangkanyaa. Ok. Patahkan la sim tu. Jangan mesej saya. Jangan ingat saya. Jangan buat apa apa yang berkaitan dengan saya dahh. Sebab saya betul betul akan lupakan awak. Ehh no. Saya akan buat awak tak pernah muncul dalam hidup saya. Atau awak dah mati dalam hidup saya. Saya takkan ingat awak. Takkan ingat kenangan kita semua tu. We live our own life okayy? Jangan pernah muncul dalam hidup saya. Kalau awak sayang saya. Sebab semua tu akan sakitkan saya. Pleaseee? Bye Aminur Rashid. Take care.
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google