Sweet Potato
AboutLinksEntries

________________________________________________________________________________________
30 September 2013 | 8:44 PG | 0 Atasinchi
Hi Assalamualaikum. Wiwiwiw. Yayy cuti! Haha k not that happy -___- Lagi 2 hari nak PMR. Ehh kalau ikutkan tinggal esok jeee. Then Rabu dah exam. K takut sangat. Paling takut Sej, KH and Science. Hmm Hmm. Nak dapat straight As :( Taknak hampakan parents. And nak Dslr! Ayah promise kalau dapat straight As nak bagi dslr. Hmm tapi tapi. Mampu ke? PMR please be nice to me :'( Soalan senang pleaseee?

Ibu and ayah. Acik minta maaf sebab tak dengar cakap ibu ayah. Acik minta maaf sebab tak study elok elok. Acik minta maaf sebab selalu risaukan ayah dengan perangai acik yang nakal. Selalu balik lambat. Ponteng tuisyen. Acik minta maaf atas segalanya. Doakan acik berjaya macam apa yang ibu ayah harapkan. Aminn. In shaa Allah acik takkan hampakan ibu ayah.

By the way. Kepada semua yang aku kenal. Tak kira lelaki atau perempuan. Tua atau muda. Comel atau tidak. Aku nak minta maaf kalau ada buat salah. Terbiadap dengan korang. Apa apa lagi lahh. Aku harap korang maafkan aku and doakan kejayaan aku. Dan untuk Aminur and Ela. Aku nak minta maaf kat korang. Kalau sebab aku hubungan korang renggang. Aku nak minta maaf sebab ganggu hubungan korang. Aku takde niat nak buat semua tu. Aku cuma takut kehilangan Aminur. Tapi sekarang aku dah okay. Aku takkan ganggu hubungan korang lagi. Jangan risau okay? Btw. Doakan aku pleasee :p Ohh tak lupa juga. Untuk Kak Farah. Syaz minta maaf sebab Syaz akak terpaksa tunggu sampai 3 jam untuk keluar. Maafkan Syaz.

Untuk cikgu - cikgu. Saya nak minta maaf sebab tak pernah siapkan homework cikgu. Selalu tidur dalam kelas. Selalu ponteng kelas. Selalu buat bising dalam kelas. Saya minta maaf. And nak minta maaf juga kalau ada terumpat tentang cikgu. Salah sayaaa sebab terlalu malas kan. Cikgu, halalkan ilmu yang cikgu dah ajar. Doakan kami (pelajar 3 Amanah) dapat 9A dalam PMR tahun ni.

K byeeeeeeeee. Doakan saya okayyy! And maafkan saya selama 15 tahun dah hidup nihh :')
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla! Annyeong ^.^ welcome hommies ;p Be nice to me :)
Molla Molla Molla I'm so cute ;p
_______________________________________
◕ Shout Here ◕


_______________________________________
◕ The Love ◕

_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google